Când cumpărați prin linkurile noastre, putem câștiga un comision. Testam personal tot ce recomandam 👍

Cele mai bune Tool-uri pentru Social Media

Ultima actualizare: 22/08/2023, 13:41
Cele mai bune Tool-uri pentru Social Media
Update22 august
Incluse in acest ghid:

Platformele de social media au devenit în mod inevitabil o parte esențială a vieții noastre cotidiene, cu Facebook doar reprezentând vârful icebergului. Într-o eră digitală în continuă expansiune, platformele precum TikTok, Instagram, LinkedIn și multe altele au captat atenția utilizatorilor din întreaga lume. Aceste rețele sociale nu sunt doar locuri de conectare și interacțiune, ci au devenit adevărate ecosisteme în care indivizii, companiile și influencerii își găsesc vocea și își conturează identitatea.

De exemplu, TikTok s-a impus rapid ca o platformă unde creativitatea se manifestă sub forme scurte și captivante. Utilizatorii pot împărtăși videoclipuri amuzante, coregrafii inovatoare și chiar promova mesaje serioase într-un mod unic și atractiv. Instagram a transformat modul în care percepeam fotografie, transformând fiecare utilizator într-un potențial artist și oferind companiilor o modalitate captivantă de a-și prezenta produsele.

LinkedIn a devenit colțul virtual al networkingului profesional, conectând oameni din industrie și oferind o platformă pentru a-și pune în valoare experiența și realizările. În esență, fiecare platformă de social media are un scop distinct și un public țintă specific, ceea ce le transformă în instrumente de marketing extrem de eficiente pentru companii. Aceste platforme oferă posibilitatea de a-ți promova brandul, de a interacționa direct cu publicul tău țintă și de a-ți analiza performanțele în timp real.

Astfel, într-o lume în care interconectivitatea și comunicarea rapidă sunt esențiale, platformele de social media reprezintă mult mai mult decât simple canale de divertisment. Ele au schimbat modul în care interacționăm cu informațiile, cum ne construim relațiile și cum expunem și consumăm conținutul. De la râsul provocat de videoclipuri virale pe TikTok, până la stabilirea de parteneriate de afaceri pe LinkedIn, aceste platforme ne influențează viața în multiple moduri, redefinind felul în care ne conectăm cu lumea din jurul nostru.

Punctele cheie
Cele mai importante aplicatii prin care sa iti imbuntatesti experienta brand-ului pe Social Media.
Aplicatii speciale pentru agentii mari, dar si pentru free lanceri.
Veti regasi tool-uri gratuite, dar si unele al caror pret pornesc de la 400 de dolari.
Tool-uri care va ofera informatii atat despre voi, cat si despre concurenta.

Facebook a inovat tot timpul, încercând să aducă variante şi opţiuni care să îmbunătăţească experienţa utilizatorului şi să îl facă să dea click, aducând în acelaşi timp bani companiilor. Brand-urile şi firmele de marketing au încercat mereu să se alinieze la noile tendinţe, aşa au ajuns să folosească imagini 3 D, melodii imprimate pe produsele din Facebook Shop şi altele. Dar sunt multe alte tool-uri extrem de interesante, care vă va ajjuta să vă aduceţi brand-ul în top-ul căutărilor şi accesărilor.

De ce este important să aveţi o bună vizibilitate pe Facebook

Dacă nu sunteţi convinşi încă de faptul că prin Facebook vă puteţi îmbunătăţi considerabil cifrele afacerii, haideţi să vă prezentăm câteva motive pentru care ar fi mai mult decât recomandat să utilizaţi aplicaţia şi tool-urile sale specifice:

  • în 2022, la ultimul „recensământ”, Facebook avea peste 2,96 de miliarde de utilizatori activi
  • peste 98% dintre utilizatorii activi zilnic intră pe Facebook de pe telefoanele mobile şi 16.7 % o fac atât de pe telefoane, cât şi de pe calculatoare
  • cheltuielile din publicitate pentru Facebook, varianta de mobil, au fost de 141 miliarde de dolari, în timp ce 128 de milarde de dolari s-au dus pe publicitatea prin intermediul bannerelor, urmate de publicitatea de căutare şi cea de video.
  • conform calculelor realizate de Insider Intelligence pentru anul acesta, undeva la 121,9 miliarde de dolari din veniturile de publicitate generate de compania Meta, care conţine Instagram sau WhatsApp, vor veni din Facebook.

Brandwatch Social Media Management

Bun dar scump
Brandwatch
Folosit si de berea Calsberg
A ajutat brand-ul Carlsberg să creeze şi consolideze peste 90 de pagini de Facebook într-o singură pagină de tip global şi să creeze astfel un tablou de bord pentru reţelele sociale care arată date relevante pentru implicarea lor în campanie.
Free Trial

Acest tool oferă o mulţime de funcţii, inclusiv de ascultare, publicare şi măsurare a cifrelor din reţelele sociale. Colectând aceste date extrem de utile, acesta vă va ajuta brand-ul să câştige un avantaj considerabil, mai ales în faţa competitorilor.

Este un instrument de tip „all in one”, adică aici veţi găsi tot ce aveţi nevoie pentru măsurare şi nu numai în toate aspectele privind marketing-ul pe Facebook, dar şi pe ale aplicaţii. Un dezavantaj care merită menţionat, şi singurul de altfel, este acela că preţul nu este chiar unul mic. În principal pentru că planurile de lucru sunt personalizabile şi le veţi putea adapta nevoilor voastre, introducând sau scoţând diverse funcţii, preţul de achiziţie porneşte de la 750 de dolari. Pentru brandurile la început de drum sau întreprinderile mici, acesta ar putea fi un dezavantaj real.

Caracteristicile principale ale Brandwatch Social Media Management sunt:

  • calendarul unificat
  • deţine un planificator de campanie şi unul editorial
  • are integrat o funcţie de short link, adică vă scurtează link-urile în vederea publicării lor pe Facebook.

Agorapulse

Special pentru agentii mici
Agorapulse
Doar 29 dolari pe luna
Bun instrument de analiza si postari pe Facebook, ofera informatii despre campanii si nu numai. Nu este foarte accesibil, dar are o interfata inteligenta.
Free trial

Vă prezentăm în continuare un tool ideal pentru agenţiile mici, al cărui cel mai ieftin plan de lucru costă doar 49 de dolari pe lună. Oferă, în acelaşi timp, două instrumente gratuite pentru marketing-ul pe Facebook. Vorbim despre AdsReport Ad Reporting şi Facebook Bage Barometer. Cu prima aplicaţie veţi putea analiza modul în care funcţionează reclamele pe Facebook şi campaniile individuale de publicitate. Iar cea din urmă oferă o imagine rapidă şi de ansamblu asupra modului în care urmăritorii paginii tale interacţionează cu postările şi contul tău de Facebook.

Ca un minus, nu este chiar cea mai accesibila platformă pentru gestionarea reţelelor sociale, însă interfaţa sa este una intuitivă şi iniţierea este mult mai simplă decât în cazul celorlalte aplicaţii de acest gen.

În cazul în care rămâneţi blocat, aveţi şansa de a viziona în aplicaţie câteva tutoriale video.

Caracteristicile cheie ale Agorapulse:

  • deţine un asistent automat pentru inbox
  • postările pot fi programate şi reprogramate
  • calculator Facebook
  • analiza competitorilor de Facebook
  • calendar unificat
  • programare de tip bulk, adică în grup.

Sprout Social

Cel mai popular instrument
Sprout Social
Monitorizeaza inclusiv conversatiile de pe Messenger
Are un pret mediu, in ciuda faptului ca are integrat si un AI Assist, care va va face ca postarile sa arate mult mai bine si sa ajunga acolo unde trebuie, la cat mai multi clieni.
Free Trial

Vom vorbi în continuare despre una dintre aplicaţiile partenere Facebook şi unul dintre cele mai populare instrumente de management pentru Facebook utilizat de companii în controlul şi măsurarea paginilor de Facebook şi a conversaţiilor de pe Messenger, totul pentru a crea un conţinut captivant, de interes.

Ca preţ, este undeva la nivelul mediu faţă de aplicaţiile prezentate anterior şi costă 249 de dolari pe lună, oferind acces la cinci profiluri sociale, precum şi aplicaţia AI Assist, dar şi alte funcţii de bază. Dacă doriţi acces la mai mult de cinci profile, fiecare cont extra se taxează cu 199 de dolari pe lună. Aveţi posibilitatea de free trial pentru 30 de zile, adică vă veţi putea înscrie pentru a verifica modul de funcţionare şi vă veţi putea decide dacă să plătiţi şi să îl utilizaţi sau nu.

Caracteristicile specifice aplicaţiei sunt:

  • deţine un Facebook Analytics
  • are un inbox inteligent
  • bibliotecă de lucru
  • flux de lucru intuitive

Facebook Ad Preview Tool

Total gratuit
Facebook Ad Preview Tool
Simplu de utilizat, usor de creat evenimente
Postarile generate cu acest tool vor aduce click-uri pe site. Puteti genera videoclipuri foarte usor si se foloseste in special pentru creare evenimentelor pe Facebook.
GRATUIT

Dacă aveţi nevoie de ajutor în proiectarea reclamelor pe Facebook, respectând toate regulile şi trick-urile acestei aplicaţii, atunci cu tool-ul Instrument de previzualizare a anunţurilor din Facebook Ad Preview Tool vă va fi extrem de util. Este total gratuit şi foarte simplu de utilizat, mai ales în cazul în care veţi dori să creaţi un eveniment.

Va trebui să creaţi câteva câmpuri cu date, apoi va fi generată o machetă ce va putea fi previzualizată şi descărcată înainte de a fi postată.

Cele mai importante caracteristici ale sale sunt:

  • aduce click-uri pe site
  • postări video integrate
  • util în crearea de evenimente

Hootsuite

Cel mai folosit
Hootsuite
Folosit pentru gestionarea campaniilor publicitare
Cu Hootsuite veti putea genera rapoarte vizuale si personalizate, oferindu-ti totdata detalii si despre audienta. Exista un tool cu informatii despre cel mai bun moment al zilei in care sa va programati postarile.
Free Trial

Vom vorbi în continuare despre una dintre cele mai importante aplicaţii de gestionare a reţelelor sociale, care se poate conecta la toate platformele importante de socializare şi, în special, Facebook. Cu ajutorul Hootsuite veţi putea programa postări, pe care le veţi putea ulterior analiza. Are funcţie de previzualizare şi programare atât pentru video, cât şi pentru alte tipuri de conţinut vizual. Veţi putea programa mesaje de trimis în avans şi totodată să atribuie conversaţii anumitor membrii ai echipei, legaţi de contul principal. Preţul său este unul decent, dacă aveţi nevoie de tool-urile de bază. În cazul în care cerinţele vă vor creşte, atunci cu siguranţă că şi costurile vor fi mai mari. Dacă veţi folosi mai mult de un singur utilizator, atunci veţi plăti preţul tripul faţă de cel normal.

Caracteristicile de bază:

  • rapoarte vizuale şi rapoarte personalizate automatizate
  • informaţii detaliate despre audienţă
  • recomandări despre cele mai bune momente ale zilei când să postaţi
  • ajută să vă planificaţi campania
  • util în gestionarea campaniilor publicitare

Meet Edgar

Pret de la 24,9 dolari
Meet Edgar
Are tool de programare si asteptare pentru postari din pagini si Facebook
Are programe saptamanale automatizate, iar programarile se pot face pe categorii. Are integrat un tool care va poate masura audienta link-urilor pe care le veti folosi in postari.
Free Trial

Vorbim în continuare despre o aplicaţie de gestionare a reţelelor sociale care are opţiuni de programare şi aşteptare pentru postări din pagini şi diverse grupuri de Facebook. Se foloseşte în special de către freelanceri, antreprenori, creatori şi întreprinderi mici. Cu ajutorul Meet Edgar veţi putea face foarte uşor postări sugerate şi veţi putea crea diverse variaţii pentru fiecare actualizare aveţi nevoie să faceţi.

Specialiştii care au utilizat aplicaţia Meet Edgar spun că este una dintre cele mai intuitive soluţii pentru social media management, destinate companiilor mici. Preţul său porneşte de la 24,91 de dolari pe lună şi creşte, în funcţie de tool-urile pe care le veţi alege.

Caracteristici importante:

  • bibliotecă uşor de utilizat, în care puteţi folosi cu uşurinţă search-ul
  • program săptămânal automatizat
  • programarea se poate face pe categorii
  • link-urile postate pot fi măsurate

E-clincher

Pret de pornire de 65 de dolari
e-clincher
Folosit de Century 21, Ikea sau Sony
Are un sistem de publicare foarte rapid, optiuni interesante de programare, iar biblioteca sa media este una foarte usor de utilizat.
Free Trial

Este o aplicaţie asemănătoare Meet Edgar, dar care poate fi utilizată şi de agenţiile şi întreprinderile mari. În portofoliul său sunt companii gigantice, precum Century 21, Ikea sau Sony. Este extrem de util pentru publicare şi programare şi oferă un calendar vizual, dar şi un editor de tip drag and drop care este extrem de uşor de utilizat. Are multiple funcţii de monitorizare, analiză şi creare de rapoarte, ce pot aduce îmbunătăţiri.

Oferă aproximativ aceleaşi caracteristici precum Hootsuite, dar are un mare plus, acela că în toate planurile sale veţi avea asistenţă 24-7. Un utilizator care lucrează pe 10 profiluri costă 65 de dolari pe lună şi pot creşte ca preţ dacă planurile sunt personalizate în vederea utilizării de către întreprinderile mari.

Caracteristici cheie:

  • publicare rapidă
  • programare
  • bibliotecă media uşor de utilizat

Socialoomph

De la 15 dolari pe luna
Socialoomph
Are integrat tool de AI Assistance
Cu ajutorul acestei aplicatii veti putea folosi feed-uri integrate de tip RSS, etichete pentru postari inteligente, iar programarea se poate face rapid si precis.
Free Trial

Acest tool poate fi folosit pentru o mulţime de sarcini de gestionare şi programare a conţinutului, în special în bloc, postări care se pot şterge singure după un anumit timp, plus multe alte funcţii. Ca un minus, interfaţa sa este oarecum învechită, dar asta se întâmplă doar la nivel de design, căci funcţionalitatea sa este excelentă, chiar dacă este mai puţin intuitiv decât alte aplicaţii.

Se foloseşte pentru echipe în care puteţi adăuga membrii, cărora le puteţi da sau nu dreptul de a face anumite schimbări sau de a accesa şi utiliza doar anumite profiluri sociale.

Puteţi programa foarte uşor postările cu SocialOomph, fiind unul dintre cele mai accesibile instrumente sociale la acest capitol. Oferă inclusiv posibilitatea de a folosi un plan gratuit de bază, iar în cazul în care aveţi nevoie de mai multe funcţionalităţi, preţul său de pornire va fi de 15 dolari pe lună, fiind extrem de accesibil.

Caracteristici cheie:

  • are integrate feed-uri de tip RSS
  • etichete pentru postări disponibile
  • programare rapidă a postărilor şi precisă
  • postări sociale ce pot fi generate cu AI (inteligenţă artificială)

Buffer

De la 5 dolari pe luna
Buffer
Speciala pentru incepatori si nu numai
Are tool de aprobare a postarilor, plus inca o functie care iti va detecta automat toate comentariile negative. Genereaza rapoarte personalizate si ofera un calendar pentru o buna viziune asupra postarilor.
Free Trial

Este o aplicaţie ideală pentru începători, mai ales pentru că oferă un plan gratuit de început, care poate fi utilizat pentru generarea postărilor pe pagini. Aveţi posibilitatea de a programa postări nelimitate la care aveţi disponibile mai multe funcţionalităţi, iar dacă veţi avea nevoie de şi mai multe, atunci va trebui să achitaţi cinci dolari pe lună pentru fiecare canal social. De aceea, Buffer este unul dintre cele mai rentabile instrumente pe care le puteţi utiliza pentru marketing pe Facebook.

Buffer are un singur tablou de bord din care veţi putea planifica, programa sau publica postări pentru Facebook, dar şi alte reţele sociale importante. După ce au fost publicate postările, veţi avea disponibile şi instrumente utile de analiză pentru reţelele sociale pe care le puteţi utiliza foarte uşor pentru a putea evalua şi a stabili ce funcţionează şi ce nu pe paginile voastre şi ce va putea fi îmbunătăţit.

Caracteristicile cheie ale aplicaţiei Buffer:

  • oferă instrumente de aprobare a postărilor
  • detectează comentariile negative
  • rapoartele generate sunt personalizate
  • calendar cu o bună viziune asupra postărilor

BuzzSumo

Bun si pentru SEO
BuzzSumo
Ofera plan gratuit, dar pentru extindere trebuie sa platiti de la 95 de dolari pe luna.
Folosit in special ca instrument de marketing, Buzz Sumo are o multime de functionalitati asupa link-urilor pe care le postati. Monitorizeaza foarte bine si brand-urile concurente si veti putea seta sa primiti alerte de fiecare data cand ei fac o postare.
Free Trial

Vă prezentăm tool-ul despre care se spune că este cel mai bun în gestionarea postărilor, dacă aveţi scopul de a vă creşte influenţa în online. Este utilizat în special ca istrument de marketing şi vă va putea ajuta inclusiv să descoperiţi noi idei pentru postările voastre de pe Facebook. Are funcţionalităţi care vă permit să verificaţi cât de bine funcţionează link-urile pe care le postaţi, oferă informaţii utile despre concurenţă şi monitorizează inclusiv menţionările brand-ului în diverse topicuri.

Oferă un plan gratuit de achiziţie, dar există şi posibilitatea de a achiziţiona unul mai complex, de la preţul de 95 de dolari pe lună.

Caracteristicile cheie ale aplicaţiei:

  • generează idei pentru conţinut
  • este util în analiza postărilor şi monitorizarea lor
  • poate fi adăugat ca o extensie Chrome

Heyo

Free Trial 7 zile
Heyo
Folosit de Jeep sau TripAdvisor
Se poate utiliza in mai multe limbi si veti primi inlcusiv suport. Sistem smart de hastag, ce ofera o buna vizibilitate, plus instrumente de analiza a campaniei pe care o veti realiza prin intermediul sau.
Free Trial

Este o aplicaţie pe care o puteţi folosi pentru a crea concursuri pe Facebook, fiind un instrument cu o reală utilitate în atragerea potenţialilor clienţi astfel şi de a creşte totodată engagementul. Vă poate aduce inclusiv abonaţi noi la e-mail sau la pagini, depinde doar de ce aveţi nevoie atunci când vă setaţi concursuri. Este utilizat de companii de încredere, precum Jeep sau TripAdvisor şi prin intermediul său veţi putea încărca pe pagina de Facebook concursuri foto, video, chestionare, sondaje, cupoane ori diverse tombole.

Are un free trial de 7 zile, după care va trebui să plătiţi suma de 45 de dolari pe lună. Există şi posibilitatea obţinerii unei reduceri uriaşe de preţ, dacă achiziţionaţi planul anual în loc de cel lunar, aşa veţi ajunge să economisiţi undeva la 50% din cât aţi plăti dacă aţi alege să vă reînnoiţi abonamentul în fiecare lună.

Caracteristicile sale cheie sunt:

  • oferă suport în mai multe limbi
  • veţi putea oferi promoţii ce includ hashtag-uri care vă pot genera mai multă vizibilitate
  • instrumente de analiză a campaniei pe care o realizaţi prin Heyo

NapoleonCat

Free Trial 14 zile
NapoleonCat
Dupa free trial, veti plati 27 de dolari pe luna.
Postarile sunt auto-moderate si se pot programa si publica foarte rapid. Ofera date importante si interessante de analiza. Costa 27 de dolari dupa perioada de Free Trial de 14 zile, cand se poate folosi total gratuit.
Free Trial

În rândurile care urmează vom vorbi despre o aplicaţie care se foloseşte de un deceniu, timp în care a ajutat o mulţime de agenţii să economisească timp şi energie. Tool-ul acesta este genial pentru cei care au nevoie să crească engagementul, vizibilitatea şi să creeze conexiuni cu publicul lor.

Una dintre caracteristicile sale cheie care ajută în special în relaţia cu userii este aceea că au Social Inbox integrat prin intermediul Google Translate, care ajută extrem de mult în comunicarea cu clienţii, în orice limbă, într-un mod foarte uşor. Prin intermediul NapoleonCat veţi avea inclusiv evidenţa tuturor mesajelor de pe toate platformele de Social Media într-un singur loc, fără a mai fi nevoie să utilizaţi fiecare aplicaţie în parte pentru a răspunde sau citit mesajele, căci le veţi avea pe toate într-un singur loc. Aveţi posibilitatea de utilizare gratuită în primele 14 zile, după care veţi putea achiziţiona planul standard, care costă 27 de dolari pe lună pentru un utilizator ce poate folosi până la trei profiluri. Există, desigur, şi planul Pro, care costă 63 de dolari pe lună, oferind inclusiv acces la funcţii precum moderarea reclamelor din Tik Tok.

Cele mai importante funcţii ale aplicaţiei:

  • Social Inbox-ul, care facilitează comunicarea brand-client
  • auto-moderarea postăriilor
  • programare şi publicare a postărilor extrem de rapid
  • oferă date de analiză şi reportare

Funnel Facebook Ads Connector

Plan gratuit
Funnel Facebook Ads Connector
Planul preplatit porneste de la 400 de dolari pe luna
Ofera date precise atat despre Facebook, cat si din Instagram, pe care le veti regasi intr-un singur loc, fara sa fie nevoie sa aveti doua table de bord. Ofera o analiza complexa a datelor, iar rapoartele sale sunt personalizate.
Free Trial

Este o platformă robustă care îi ajută pe cei care lucrează în marketing să îşi ducă postările la următorul nivel, fiind extrem de perfomantă. Combină date de pe mai multe platforme şi canale, totul pentru o mai bună monitorizare şi raportare, însumând toate datele de analiză într-un singur centru de date.

Unul dintre instrumentele care îl diferenţiază de alte tool-uri de marketing este Facebook Ads Connector, ce le permite utilizatorilor săi să aibă acces la o mulţime de informaţii extrem de utile atât din Facebook, cât şi din Instagram, oferind date precise.

Oferă un plan gratuit, iar cel plătit costă 400 de dolari pe lună.

Cele mai importante specificaţii:

  • datele importante despre postări şi campanii din Facebook şi Instagram se regăsesc într-un singur loc
  • rapoarte personalizate
  • analiză complexă a datelor

Meltwater

Pret disponibil doar la cerere
Metlwater
Folosit pentru vanzari si Social Media
Se achizitioneaza doar la cerere, iar pretul difera in functie de necesitatile fiecaruia. Are un calendar de continut, aplicatiile sunt bine manageriate, iar biblioteca media ofera informatii utile si precise exstinse.
Free Trial

Este platforma în care vă veţi regăsi soluţiile şi informaţiile de care aveţi nevoie atât pe Social Media, cât şi în vânzări, oferind informaţii importante despre consumatori. Aici, vă veţi putea gestiona toate canalele de Social media într-un singur tablou de bord, ceea ce vă va ajuta extrem de mult în campanii, dar şi în economisirea timpului şi a energiei. Veţi avea acces la instrumente de colaborare, date de analiză precise şi un flux de lucru sistematizat. Totul pentru a putea gestiona mai multe conturi şi profile, fără prea mult stres. Preţul acestei aplicaţii este disponibil doar la cerere şi diferă în funcţie de necesităţile voastre.

Caracteristici cheie:

  • calendar de conţinut
  • managementul aplicaţiilor
  • galerie mare de conţinut cu o bună vizibilitate asupra postărilor
  • date de analiză şi raportare precise.

Fanpage Karma

De la 69 dolari pe luna
Fanpage Karma
Folosit de Honda, Oglivy sau BMW
Ofera informatii precise atat despre campaniile voastre, cat si despre cele ale concurentei. In aplicatie veti gasi un explorator de tendinte, care va va fi extrem de util in postarile viitoare.
Free Trial

Este unul dintre cele mai complexe instrumente online de analiză şi monitorizare Facebook, ce este utilizat de agenţiile medii şi mari. În portofoliul său se găsesc mărci de renume precum Honda, Oglivy sau BMW. Îl puteţi folosi şi pentru măsurarea propriilor postări, dar şi pentru a analiza ceea ce fac competitorii tăi şi prin intermediul acestei aplicaţii vă puteţi seta alerte care să vă anunţe ori de câte ori competitorii voştri postează ceva.

În cazul în care sunteţi interesat doar de analize Facebook, veţi putea utiliza planul gratuit. Dacă doriţi funcţii mai avansate, atunci va trebui să achitaţi un preţ de pornire de 69 de dolari pe lună, care va creşte în funcţie de necesităţile voastre.

Caracteristici cheie:

  • date de raportare extrem de precise
  • căsuţă de e-mail pentru comentarii, mesaje, postări şi menţiuni ale utilizatorilor
  • explorator de tendinţe

Toate produsele recomandate

Jurnalist pe zona de reviewuri si publishing online de peste 6 ani. citește mai mult
Nu rata ce mai tari oferte!
Inscrie-te la newsletter-ul nostru si primesti direct pe mail cele mai bune oferte la produsele tale preferate.

S-ar putea să-ți placă și

6 idei despre cum să găseşti reduceri şi cupoane pentru gadgeturi
6 idei despre cum să găseşti reduceri şi cupoane pentru gadgeturi
Cumpărăturile online au devenit de mult un mijloc interesant de a face bani pentru firme şi de a achiziţiona fără…
Cele mai bune 11 purificatoare de aer
Cele mai bune 11 purificatoare de aer
Am testat 11 purificatoare de aer ca să nu fiţi voi nevoiţi să o faceţi. Sunt atât de necesare în…
Aplicaţia chinezească de shopping care a revoluţionat Ecommerce-ul mondial
Aplicaţia chinezească de shopping care a revoluţionat Ecommerce-ul mondial
Pinduoduo este o aplicaţie chinezească care există pe piaţă de aproximativ, dar care a avut o creştere incredibilă după ce…
Păreri Trendyol. Experienţa mea de cumpărături online pe Trendyol.com
Păreri Trendyol. Experienţa mea de cumpărături online pe Trendyol.com
Vorbim astăzi despre cea mai mare platformă din Turcia de ecommerce, Trendyol, ce este controlată în mare parte de gigantul…
De unde să cumperi telefoane second hand ieftine. Flip Olx sau Amanet
De unde să cumperi telefoane second hand ieftine. Flip, Olx sau Amanet?
Achiziţionarea unui telefon mobil la mâna a doua este o variantă preferată de mulţi români în special datorită costurilor, deoarece…
Cum să obții prețul cel mai bun când vrei să-ți vinzi telefonul
Cum să obții prețul cel mai bun când vrei să-ți vinzi telefonul
O foarte bună alternativă pentru achiziţionarea unui telefon mobil a devenit piaţa de telefoane second hand. De aceea, atunci când…