Sephora este una dintre destinaţiile de shopping preferate de femei. Parfumuri, cosmetice şi produse de îngrijire pot fi comandate online sau achiziţionate din zecile de magazine fizice răspândite în toată ţara.
Acum, vom discuta despre experienţa mea la Sephora şi cumpărăturile online. În primul rând, atunci când vrei să plasezi o comandă pe acest site, îţi cauţi produsul sau produsele dorite şi verifici dacă nu cumva sunt incluse şi într-o campanie de reducere.
După ce pui comanda în coş, poţi căuta coduri de reducere, le veţi regăsi în secţiunea noastră, Magazine, dar veţi afla mai multe despre asta în continuare. După ce am plasat comanda dorită, un fond de ten, două creme de corp şi un parfum de bărbat pe care voiam să îl ofer cadou, am fost sunată imediat de un reprezentant al Sephora pentru a confirma comanda.
Personalul politicos şi gata să ajute în orice situaţie mi-a lăsat o impresie bună. Comanda a sosit în două zile, produsele erau ambalate impecabil. Dacă doriţi şi pungă sau cutie de cadou puteţi specifica asta pe site, atunci când faceţi comanda şi le veţi primi total gratuitt. Oricum, la orice comandă plasată veţi primi şi punguţa lor cu designul specific.
Ce m-a impresionat a fost faptul că am primit şi câteva testere cadou. Am mai comandat produse de la „rivalii” lor din online şi mărturisesc că acest mic gest făcut de Sephora către clienţii lor, noi sau vechi, mă face să nu mai apelez la concurenţă. Poate doar în cazuri extreme.
Am primit patru eşantioane, deşi ei pe site scriau că voi primi trei testere, toate de la produse proaspăt lansate. Recunosc, eram nerăbdătoare să le încerc. Foarte bun tool de marketing, am deja în minte următoarea comandă, aştept doar următoarea campanie de reduceri.
Mărturisesc faptul că este foarte uşor şi comod să comanzi de la Sephora. Procesul este unul simplu şi poţi beneficia de reduceri care nu se regăsesc în magazin. Dar, ca femeie, pentru mine, Sephora este o adevărată experienţă. Şi sunt momente când prefer să renunţ la codurile de reducere doar ca să îmi fac apariţia în magazinele fizice, să mă plimb printre rafturile pline de frumos şi să testez orice îmi face cu ochiul.
De curând, cei de la Sephora au introdus noţiunea de eşantioane gratis pentru clienţii care plasează comenzi online. În funcţie de costul total al comenzii, veţi primi la alegere, după cum urmează:
La o comandă de minimum 500 de lei, veţi primi 5 eşantioane gratuite, la comenzile de minimum 150 lei, veţi regăsi în colet 3 mostre, la minimum 100 de lei, vor fi doar 2 mostre, iar în cazul unei comenzi mici, de sub 99 lei, veţi găsi în colet un eşantion.
Asta înseamnă că indiferent de costul total al comenzii, oricât de mic ar fi el, veţi primi un mic cadou de la Sephora. Este un mod simpatic al lor de a-şi răsplăti clienţii care preferă comenzile online şi de a-i încuraja să o facă în continuare.
Livrarea la Sephora se face în termeni normali şi durează undeva la 2-4 zile lucrătoare, în funcţie de perioada în care vă aflaţi atunci când plasaţi o comandă. Pentru că ar putea dura mai mult, dacă este o campanie de reducere în desfăşurare, datorită numărului mare de comenzi. Returul se face în mod gratuit.
Livrarea se face pe întreg teritoriul României şi veţi primi o factură electronică pe mail atunci când se înregistrează comanda şi mai apoi în format fizic, la sosirea comenzii. Livrarea se poate face atât prin curier, cât şi prin easybox, prin intermediul Sameday. Mai există şi o altă variantă, aceea a livrării produselor direct în magazin. Dacă doriţi să faceţi un retur îl puteţi înregistra din site, urmând paşii simpli de acolo.
Pe Dealspot veţi regăsi toate ofertele şi codurile de reducere de la Sephora, precum şi alte magazine online. Ca să nu mai daţi search acum, vă oferim noi două astfel de coduri: