Conform unui studiu realizat de un grup de cercetătorii, cele mai multe cumpărături pe Temu sunt făcute de către membrii generaţiei X şi boomer. Dar care este adevăratul motiv pentru care fac asta?
În primul rând, să înţelegem cine sunt boomerii şi membrii generaţiei X. Primii sunt persoanele născute între anii 1946 şi 1970, în timp ce generaţia X conţine oameni care s-au născut din 1961 şi până în 1980.
Aceştia sunt cei mai fideli cumpărători ai aplicaţiei chinezeşti, care adoră să vâneze reducerile masive de pe site şi din aplicaţie. Chinezii şi-au făcut publicitate agresivă în special pe Facebook, iar site-ul lor a avut o creştere exponenţială, de 700% a traficului. Aşa, aplicaţia de comerţ electronic ce provine din China a devenit una dintre cele mai accesate în 2023.
Conform datelor care reies din studiul anterior amintit, cele mai multe cumpărături nu au fost făcute de tineri, ci de persoane născute în perioada 1946 – 1980, dacă este să însumăm cele două generaţii diferite, care au făcut de două ori mai multe cumpărături decât cei de alte vârste.
Explicaţia este simplă şi ţine de tipul de produse care sunt comercializate pe Temu, mai exact, cele care îi atrag ai mult pe oamenii maturi, care au obiceiul de a aprecia mai tare decât ceilalţi varietatea, dar şi reducerile.
Conform aceloraşi specialişti, pentru că nu sunt persoane foarte sofisticate, aceşti membri ai celor două generaţii sunt uimiţi de reduceri şi se lasă impresionaţi mai uşor în special de roata care le dă discount-uri de fiecare dată când îşi descarcă aplicaţia. Şi nu sunt reduceri de ignorat, căci primesc bonusuri cu reducere de până la 94 la anumite produse.
Tot membrii celor două generaţii au tendinţa de a deveni fideli aplicaţiei Temu, căci conform datelor care au fost stocate după cumpărăturile realizate online şi plătite cu cardul, s-a constatat că persoanele cu vârste cuprinse între 40 şi 70 de ani au avut tendinţa de a se întoarce în aplicaţie şi a plasa o nouă comandă.